יום חמישי, 8 במאי 2014

אביזרים לשיער

יש כל כך הרבה סוגי שיער, חלק, גלי או מתולתל, ארוך או קצר, דק או עבה ועוד ועוד. כל אחת רוצה לעצב את השיער שלה בצורה הכי יפה שתעניק לה מראה זוהר, אך לעיתים קשה לנו לעצב את השיער בדיוק כפי שאנו רוצים. נשים רבות פוקדות את המספרה שלהן מדי שבוע בכדי לעצב את שיערן, דבר אשר לוקח מהן המון זמן וכסף.

בדיוק בשביל זה קיימים אביזרים לשיער, חלקם אפילו רשומים כפטנטים, העוזרים לנו לסדר את השיער בעצמנו לתסרוקת מושלמת. אביזרים כאלה ניתן לרכוש בחנויות של ציוד למספרות בפתח תקווה או ברחבי הארץ. ישנם סוגים שונים של אביזרים, חלקם בכדי לאסוף את השיער ולסדר אותו וחלקם בכדי לקשט אותו ולהעניק לו מראה ייחודי. לדוגמה:

מסרקיות – המסרקיות נועדו כדי לאסוף את השיער בצורות שונות ובעזרתן ניתן ליצור גם תסרוקות יום יומיות וגם תסרוקות ערב לאירועים מיוחדים. יש מסרקיות בצבעים שונים המשתלבות עם השיער וניתן להסתיר אותן ויש מסרקיות עם קישוטים, פרחים או פנינים, בכדי לתת לשיער מראה מיוחד. באינטרנט ניתן למצוא מגוון רחב של מדריכים לתסרוקות שניתן לעצב עם מסרקיות.

קריס קרוס – הדרך המהירה לקליעת צמות. הקריס קרוס הוא אביזר אשר מחזיק את השיער בזמן קליעת הצמות וניתן לקלוע בעזרתו צמות רגילות או מיוחדות כגון צמה סינית או צמה מסובבת, בעוביים שונים ובאורכים שונים. מתאים במיוחד לבעלות שיער ארוך.


בגלל המגוון הרחב של האביזרים, מומלץ להתייעץ עם המומחים בחנויות של ציוד למספרות בכדי שהאביזר שתקנו יתאימו בדיוק לסוג השיער שלכן ובנוסף בכדי שתלמדו כיצד להשתמש בהם ומה ניתן לעשות איתם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה